سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
امام جمعه برازجان

حوزه/ امام جمعه برازجان گفت: حضرت فاطمه (سلام الله علیها) و حضرت معصومه (سلام الله علیها) به عنوان نمادهای تقوا و زندگی زاهدانه شناخته می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح، امام جمعه برازجان عصر دوشنبه در نشست نمازشناسی و شیوه های دعوت به نماز در جمع دانش آموزان دبیرستان الزهرا(س) برازجان با تسلیت وفات حضرت معصومه(س)، اظهار داشت: بانوان بزرگ اسلامی همچون حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و حضرت معصومه (سلام الله علیها) به عنوان الگوهای موفق در تاریخ اسلام شناخته می‌شوند.

وی افزود: این شخصیت‌ها نه‌ تنها در زندگی شخصی خود، بلکه در تأثیرگذاری بر جامعه و ترویج ارزش‌های دینی نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

حجت الاسلام مصلح با بیان اینکه حضرت فاطمه (سلام الله علیها) و حضرت معصومه (سلام الله علیها) در علوم دینی تسلط داشتند و به ترویج علم و دانش کمک کردند، گفت: هر دو بانوی بزرگ به عنوان نمادهای تقوا و زندگی زاهدانه شناخته می‌شوند.

امام جمعه برازجان با اشاره به اینکه فداکاری‌های حضرت فاطمه (سلام الله علیها) در دفاع از حق و سفر حضرت معصومه (سلام الله علیها) برای دیدار با برادرشان، نمونه‌هایی از ایثار است، تصریح کرد: این بانوان با فعالیت‌های خود، ارزش‌های اسلامی و حقوق زنان را ترویج دادند و به گسترش فرهنگ اهل بیت (ع) و ایجاد فضای علمی در جامعه کمک کردند.

وی افزود: این بانوان بزرگ، نمادهایی از تقوا، علم، فداکاری و نقش اجتماعی مثبت هستند که می‌توانند الگوی مناسبی برای زنان و مردان مسلمان در عصر حاضر باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha